ხულო, ღორჯომი

пятница, 15 мая 2009 г.




3 коммент.:

Анонимный комментирует...

მოგესალმებით ღრმად პატივცემულო ქალბატონო!
უღრმესი მადლობა, რომ არ გადაგიხადო არ შემიძლია და არც ჩემს თავს ამის უფლებას არ მივცემ.
რაც შეეხება თქვენს მოგზაურობას სოფ. ღორჯომში ძალიან საინტერესო იქნებოდა თქვენთვის, არ იმას გამოვრიცხავ, რომ მოგხიბლავდა გეოგრაფიული გარემოება და იქაურების ჯერ კიდევ შემორჩენილი ძველი ტრადიციული ღვარძლიანობა და ადამიანების სიყვარული, ერთგულება, სითბო, სტუმართ მასპინძლობა და სტუმრისათვის განსაკუთრებული ოთახები, რომელიც ყველა ოჯახში აუცილებლად არსებობს ”მეიდან ოდა” ანუ სტუმრის ოთახი.
სულ სხვა ჰარმონიაა სუფევს ამ ხეობაში, სულ სხვანაირად ცხოვრობს ამ ხეობაში ხალხი, რაც შენთვის გაოცებას გამოიწვევდა. ამ ხეობის ხალხი ვიცით ყველამ მოკლებულნი არიან უამრავ სოციალურ ცხოვრებას და იკარგება ბევრი ახალგაზრდა, რჩება სოფელში ისევე როგორც აქამდე რჩებოდნენ თავიანთ პირუთყვებთან და მიწაწყალთან. თავიანთ სამლოცველოებთან და მეზობლებთან.
მადლობა მინდა გადაგიხადო ამ ყველაფრისათვის მე ერთერთი მათგანი ვარ და მიხარია, რომ გამოაქვეყნეთ სტატიები ჩემი სოფლის და ხეობის შესახებ.
თუ სურვილი გაგიჩნდეს კვლავ მოგზაურობისათვის და მე არ გამაგებინო ცოტა-ც გაგიბრაზდები :)))
პატივისცემით ისკენდერა

ნათია როყვა комментирует...

დიდი მადლობა ~პატივცემულო ისკენდერა~ :)
მაგრამ ნამდვილად არ ვიცი ის როგორ უნდა შეგატყობინოთ ჩემი მოგზაურობის შესახებ, მაშინ როცა გადავწყვეტ წასვლას:))))))

Анонимный комментирует...

მომეწონა თქვენი ფოტორეპორტაჯი სოფლის ცხოვრებაზე,მეტყველი და რეალობსი ზუსტი ამსახველი ფოტოებია და საკმაოდ საინტერესოც :) რომ არაფერი ვთქვათ თქვენ სტატიებზე , რომელიც ძალიან მომწონს ,,,,,:)